Klachtenregeling bij MN Zorg
Bij MN Zorg streven onze medewerkers ernaar om de best mogelijke zorg te verlenen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over de geboden hulp of dat je een meningsverschil hebt met een medewerker. In dat geval raden we je aan om eerst in gesprek te gaan met de betreffende medewerker om samen tot een oplossing te komen. Kom je er niet uit, dan kun je een officiële klacht indienen.
Je kunt je klacht indienen bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris via het Klachtenportaal Zorg. De klachtenfunctionaris kan je ook helpen bij het opstellen van je klacht, indien gewenst, zonder dat de betrokken zorgverlener hiervan op de hoogte wordt gebracht. Binnen zes weken ontvang je een reactie op je klacht. Contactgegevens van de onafhankelijke klachtenfunctionaris/geschilleninstantie:
Klachtenportaal Zorg
Westerstraat 117
1601 AD Enkhuizen
Tel: 0228-322205
E-mail: info@klachtenportaalzorg.nl
Daarnaast kun je ook contact opnemen met een onafhankelijke cliëntvertrouwenspersoon of cliëntondersteuner via het zorgkantoor van Menzis. Dit is vooral bedoeld voor cliënten met een WLZ-indicatie (Wet langdurige zorg).
Onafhankelijke cliëntvertrouwenspersoon: Link naar cliëntvertrouwenspersoon
Onafhankelijke cliëntondersteuner: Link naar cliëntondersteuner